Para Pengikut..

Tuesday, 8 September 2009

Ramadhan..mengamit kenangan..

Ramadhan..mengamit kenangan masa dulu2 kan..lau ingat time berpuasa mase kecik-kecik dulu lagi best kan..

1. Senaraikan lima juadah berbuka yang paling menyelerakan bagi anda dibulan Ramadhan

-Nasi kukus

-Bubur lambok

-Puding gula hngus

-Ikan pari bakar cicah air asam

-Popia goreng

2. Hee…pernahkah anda curi2 makan atau minum waktu bulan Ramadhan?

Opss..ngaku neh..pernah mase 9thn..akhibat keletihan sebab asyik main kejar2..balik umah mandi n tersengaja minum air paip..rase mcm air anggur jer..hehe..lepas 2 tak buat da..=p

3. Kenangan berbuka puasa yang paling anda tak boleh lupa?

Paling tak bleh lupe bile berbuka puasa bersama kwn2 di usm..pegi bazar ramai2 beli juadah.kumpul penuh satu bilik..hidangan wajib ialah puding gula hangus..huhu..

4. Apakah aktiviti anda pada hujung minggu di bulan Ramadhan?

Bangun sahur pastu solat then tido..bangun tido kemas umah..tengok tv..tengahhari tido kejap pastu sambung tengok tv.petang duk dapur..sekian..

5. Pernahkah anda menyambut Ramadhan di perantauan?

Pernah di Kedah dan Penang. Huhu..Paling tak bleh lupa puasa dalam bas sehari sebelum raya..satu kelegaan bila sampai umah dapat berbuka bersama family.

6. Pernahkah anda main mercun? Pernah tercedera ke?

Masa kecil selalu jugak r tumpang main mercun dengan abang2, adik laki n jiran2..tapi tak pernah lagi la tercedera..hee..


insan terpilih yang akan jawab tag versi Ramadhan ini:

ARNAMEE

p/s:nie bukan hutang taw nem..=p

7 comments:

  1. lakukan hal terbaik n hal termudah...
    walaupun itu kecil tapi memebawa kebaikan...

    salam persahabatan dari Indonesia

    ReplyDelete
  2. salam akak.

    aiyak..nanti anem jawab. anem ade stu tag gi, tak jawab dri mereka.ehhehe. anem double kan kelak.;p

    ReplyDelete
  3. salam anem...
    hee...dun worry..=p

    ReplyDelete
  4. akk, dah dijawab:)

    ReplyDelete
  5. heee...da bce..thankz ey dik..=p

    ReplyDelete
  6. same2 akk.

    akk syg, windunyer kat kamu.
    maaf lo anem wat akk trase.owez wat kk trase.mmg adik yg jht anem neh.huhu

    cian akk cayam...miss u

    ReplyDelete
  7. xde papepon dik..xde sape2 yg terasa pon..sume ok..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...