Para Pengikut..

Tuesday 20 April 2010

dia ISTIMEWA

Rasanya dah duatiga kali saya nampak dia.
Dia naik bus dengan mak dia.
Tak!mungkin nenek dia.
Dia pernah duk sebelah saya dalam bus.
Tapi masa tu saya masih tak menyedari dia.
Kerana pandang ke luar tingkap all da times.
Tapi tadi saya nampak dia
dan dia sangat comey.
Serius!
Pertama kali saya nampak seseorang yang buat saya rasa sangat tenang.
Dia memang hidup dalam dunia dia sendiri.
Tapi kehadiran dia betul-betul membuatkan perasaan penyayang terhadap dia berputik.
Terasa dekat dengan dia.
Bila bus berhenti untuk turunkan dia dan mak atau mungkin nenek dia
dia pandang saya.
Saya senyum.
Dia balas senyum
dan saya rasa sangat lega.
Ah!
Saya rasa seperti mahu hadiahkan dia coklat..
=)

p/s : peliknya perasaan saya tika itu..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...