Para Pengikut..

Sunday 4 July 2010

Jalan-jalan merata tempat

Ntah ape-ape tajuk entri kali ni. Tak komersial langsung..

Jam 8.00pm more less..Saya, mak, ayah dan cik driver yang cermat selamat sampai ke bumi kediaman tercinta. Banyak jalan kami tempuhi. Ni 1st time cik driver cermat drive pergi KL. Tiada peta, tiada cps yang ada hanya peta dalam minda bercampur gerak hati dengan bantuan signboard.Haha. Walaupun tersesat jugak. Saya pergi mana??Owhh..Lupa mahu cerita..(eh?ada ke orang diluar laptop sana tanya?)

Sebenarnya matlamat utama mahu hantar adik saya Jojo(glamer la ko name terpampang disini) daftar di UKM,Bangi. Kami bertolak pagi Jumaat jam 4am (kental yer saya dan cik driver cermat bangun jam 3am). Menuju ke Putrajaya rumah my sis. Petang Jumaat saya ikut cik driver cermat pegi UITM Shah Alam untuk survey rumah sewa beliau yang akan ambil master disana. Tidur semalaman di Putrajaya. Hari Sabtu pergi Klang rumah Abg Ngah saya kerana beliau buat majlis kesyukuran dan tahlil pada malam itu. Esoknya barulah bertolak ke Bangi. Fenat ok! sudah lama meninggalkan aktiviti jalan jauh-jauh dan naik turun tangga dalam kampus macam di USM dulu.

Ini Faiz Irfan..sangat nakal dan sentiasa merindui kerenahnya..owhh..

Ini Fatin Hazwani..kecil-kecil dah turun naik tangga campus. Nasib baik kamu ringan je tau. Nanti dah besar masuk U jugak yer..=)

3 comments:

  1. Ingatkan panjang cternyerr..ciput je..gambo skeping jee..ape la fiza nih!hehheeh..

    Rifqy pon da naik tangga UITM gak baru ni..jengka..
    Tingkat 4 tuhh..sakit bahu dukung die..berat wooo!!

    ReplyDelete
  2. k.na!!!

    konon excited nk post entry tulis gop 2,3 baris..nnti rajin saya cerita sy n syahida(cik driver) sesat di kl.lalala..

    Rifqy pun naik turun tngga kampus eh..hehe..ambik aura..nti besar dpt masuk u..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...