Para Pengikut..

Saturday 25 September 2010

Maaf

Bila aku salah tolong maafkanlah
Ku tak ingin membuat kau menangis
Ku tahu kau marah
Ku tahu kau luka
Tapi jangan paksa 'tuk berpisah

Aku ingin selalu bersamamu
Walau senang walau kita susah
Mungkin aku salah dimatamu
Mungkin aku lemah dimatamu
Tapi tak pernah terpikir kau pergi tinggalkan aku

Bila aku salah dimatamu
Bila aku lemah dimatamu
Ku hanya bisa memohon maaf atas salahku

Ku tahu kau marah
Ku tahu kau luka
Tapi jangan paksa 'tuk berpisah
Aku ingin selalu bersamamu
Walau senang walau kita susah
Mungkin aku salah dimatamu
Mungkin aku lemah dimatamu
Tapi tak pernah terfikir kau pergi tinggalkan aku
Bila aku salah dimatamu
Bila aku lemah dimatamu
Ku hanya bisa memohon maaf atas salahku
ooo..ooo..ooo...


Gambar sekadar hiasan
Lagu Radja yang buat saya feeling habis sampaikan tanpa sedar duk repeat jer lagu ni banyak kali. Kat opis, dalam kereta sampaila kat rumah. Sangat kental ok dengar lagu maaf sambil taip lirik sedangkan bleh jer copy paste kt google. Hehe..

4 comments:

  1. gigih, dulu ada hobi yg sama, skrg, nak dengar radio pun tak sempat :P

    ReplyDelete
  2. gigih..hehe..tula..tp lagu ni sgt besh..=)

    ReplyDelete
  3. amboi feeling abeh

    ReplyDelete
  4. noor: hehe.sekali sekala..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...