Para Pengikut..

Wednesday 6 October 2010

ASMARA..

Sekarang musim drama-drama besh di tv3. Mari kita bermula dengan ASMARA. Jarang sangat saya mengadap kotak berpetak (tv) untuk tonton buliten utama semata-mata mencup siaran tv3 supaya dapat terpaku tonton ASMARA jam 9.00 pm setiap Selasa. Selalunya hanya dengar berita dari dalam bilik.(pemalasnya..thee) Ok! Jadi mari bertukar kepada kekasih yang setia kepada tvnya bila time iklan pun tak nak pegi dapur hantar gelas tea o yang sudah kosong takut terlepas satu saat. Kalau Asmara tahu mesti dia kagum. =D

Mungkin segala pasal cerita ini banyak yang menjadi minat saya. Daripada penerbit yang saya kagumi dalam membikin drama-drama cintun (Suhan Movies) kemudian digarap (betul ke bahasa ni) atau diperah idea oleh Sharifah Abu Salem juga yang saya kagum dengan pengolahan buku dan skripnya. Seterusnya kepada lagu tema yang suaranya membuat saya terbuai-buai 6ixth Sense-Menyesal. (Menyesal kalau kalian tak tonton drama ni). Juga kepada pelakon-pelakonnya terutamanya Asmara yang hensem dan berbakat.

Credit to cik gooooogle..
 Drama ni mengisahkan Asmara yang terpaksa menjadi pak turut bagi Zalia yang termengandung gara-gara kekasihnya. Disebabkan Asmara nie kampung boy yang dibesarkan oleh neneknya dan Zalia budak bandar yang kaya raya maka sangatlah kontra perilaku mereka. Jadi sekarang masih diepisod Zalia yang tetap angkuh dengan suaminya. Dan sudah lazimnya tentu bunga di kebun hati akan kembang tidak lama lagi. Ceewah berpujangga saya. Jadi mari sama-sama tonton drama ini sambil minum tea o panas..=)

4 comments:

  1. suka-suka. cair betul tengok asmara tu, tersepit sana sini :D

    ReplyDelete
  2. akak,kalo teh ah habis kat umah?
    *cerita loving2 theme mcm ni memang taste akak, eh!kite:P

    ReplyDelete
  3. cha: hensem kan.tgk dia merenung pun dah cair.heheh..

    ReplyDelete
  4. anem teh hbs sila pg beli.wink3.
    *sgt tepat!itulah akakmu.hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...