Para Pengikut..

Tuesday 7 December 2010

Cuba teka sapa nie..

Mengantuk siapkan soalan. Mari publish entri suka-suka hati.

Dua hari lepas saya dapat picture msg dari seorang student a.k.a mantee saya. Yang selalu panggil saya mummy. Muda benau nak bergelar seorang mummy. Hep! Dengan caption seperti tajuk entri saya ingatkan dia mahu perkenalkan awek beliau sedangkan saya sudah sedia kenal bakal menantu itu.

Terkezut tengok gambar yg di send. Bukan gambar pelik pun. Bukan jugak gambar larangan apetah lagi gambar seram.

Terus saya reply msg beliau :

Haha. Dari mana awak dpt neh.
Masa gala dinner dulu. Da lama da sy simpan. Hehe.
Ada lg eh. Stahun dh. Hee..
Ngee. Sy suke gmbr tu..

Baiklah. Pasrah jer dia suka gambo gedix tu. Yah! Mari kita saksikan gambar yang menjadi kesukaan itu. Adeh!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

[saja nak korang scrollllllllllll lama-lama]

.

.

.

.

.

.

.

.Tadaaa.....



Haha. Mari meluat bersama-sama. Saya pun tak sedar bila gambar nie dipaparazikan. Ni setelah habis acara dinner tunggu orang datang ambil pastu nampak student duk berebut belek-belek spek sapa ntah itu. Jadi mari pakai spek malam-malam hari supaya orang cakap kau sakit mata. Hehe..

Suda habis entri gedix. Mahu sambung siapkan soalan. Caiyok2 untuk diri sendiri.


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...