Para Pengikut..

Sunday 5 December 2010

Suka la kaler hijau. Korang pun sama ke?

Dasat la tajuk entri. Siap tanya soalan lg tuh.

Macam biasala. Dah ni blog saya yang punya, jadi cerita pun cerita tentang saya lagi. Kalau meluat korang tak payah la baca (ceh! dalam blog pun ada hati nak merajuk)

Mari sembang-gebang tentang kaler kecintaan. Korang suka kaler apa? Siapa yang menginspirasikan korang untuk cintaan kaler itu? Saya jatuh cinta dengan hijau. Dah lama. Rasanya jatuh cinta secara tiba-tiba. Orang cakap love at the first sight. Heh! Jadi bila dah cinta kaler itu semua benda yang dibeli harus kaler itu. Dari mug, cadar, brooch, pembalut softboard kat opis hinggalah bantal dalam keta. Okes.

Macam sorang opismate saya dia minat kaler coklat hinggalah banyak-banyak baju yang dia ada semua ton-ton coklat aje. Errr.. hye Sis Ina..Heee..Dan untuk tahun yang akan mendatang saya akan terus meneruskan kecintaan terhadap kaler hijau. I lobiu green!



[Tengok! comey tak? comey tak? Usia dah nak meningkat bulan depan masih geram tengok benda-kecik-comey- ini] 

[ Sediakan payung sebelum ujan.'Aunty,kaler hijau takda ka?'..'Ada,sana banyak lagi'. Perlu ke payung pun kaler hijau?]


[Gambar enterprem yang wajib ada. Pasrah jela]


[ Ok. Pakai hijau supaya rasa yakin diri terus duduk bersandar dan bersilang macam bos-bos. Pang!]

P/S : Gambar bukan dalam keadaan kondisi asal. Kebanyakan diedit menggunakan kecintaan Photoshop. Wah, banyaknya kecintaan saya.

6 comments:

  1. sangat sukaaa dgn hijau ;)

    ReplyDelete
  2. betul3x..sukaaa sangatttt..Heee..=)

    ReplyDelete
  3. pasti ada yang jeles dengan kecintaan anda...simpan di tempat yang selamat..kui3

    ReplyDelete
  4. Gulp!!Kalau ilang saya tahu sapa yang cilok..Theee..

    ReplyDelete
  5. cik, sy HANTU kaler ijau :D
    <# green ;P

    ReplyDelete
  6. dear ayu epal : yah..mari kita cat kelas kaler ijau.lalala..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...