Para Pengikut..

Sunday, 13 March 2011

Siapa tonton Kartun Animasi Boboi Boy??


Best citer nie. Berbaloi la kalau tengok. Kartun nie mengisahkan super hero kanak-kanak diketuai BoBoiBoy yang boleh mengawal elemen seperti angin, tanah dan petir untuk mengaktifkan kuasanya namun sering lupa kaedah memulakan kuasanya. Hee..Comel jer.

Yaya pula seorang budak perempuan bertudung yang mempunyai kekuatan seperti Superman, tetapi tidak suka berlawan. Suara si Yaya yang comel ni adalah suara Alisya adik Hanis Zalikha.
Karakter Ying plak mempunyai kuasa berlari laju sepantas kilat, tapi akan kehilangan kuasanya apabila bersin dan memperoleh kuasanya semula selepas bersin semula. Haha.

Gopal plak boleh menukar objek kepada makanan. Nak buat macam mana dah dia kuat makan. Hee.

Citer nier bersiaran hari AHAD pada jam 7.00 malam.

Hari ni episod pertama. 
Awal-awal citer dah buat saya gelak. Sumpah lawak. Sampai akhir cerita tak henti-henti gelak. Ok. 

p/s: tak sabar mau tengok next episode..=D


6 comments:

  1. Ya Allah! terlupa! rugi2.


    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  2. Tengok juga ! kelako robot ungu tu. hehe

    ReplyDelete
  3. miss dill : hee..xpe..next week tngu depan tv..hee.=)

    anem : haha..tau xpe..atuk dia pn klakar..=D

    ReplyDelete
  4. nak tengok nak tengok.. ngeh33~~~

    ReplyDelete
  5. HH : hehe..best wooo..kamu patut tgk..=)

    ReplyDelete
  6. skunk cite nye memeningkanlaa.. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...