Para Pengikut..

Wednesday 25 May 2011

Hand-made Bridal Bouquet (Chapter Two)

Salam uolls..

Itu hari dah post entri pasal  Hand-made Bridal Bouquet (Chapter One) ni. Dan akhirnya malam tadi saya tak dapat tidur..

*Akhibat saya sedeh tengok cerita Sahara yang setelah 20 tahun baru seorang Sahara mengetahui adik yang sangat membencinya itu rupanya anak dia sendirik. Hokeh. Speechless. Memang betul-betul drama la citer neh! Hinggakan saya terfikir-fikir macam mana kesudahan cerita itu-hingga menyebabkan sukar tido~~barangkali!

**Kemudian akhibat saya syok nak nonton harus minum tea o panas gelas besar (yang mungkin terkandung kafien2 marabahaya) sambil menonton dengan mulut terngaga barulah feeling. Yer. Kafein diakui peneman akrab buat yang nak berjaga malam.

***Akhibat saya eksaited bukak laptop (sebab tak puas hati nak bw via mobile) terus mata cerah segar bugar.

Akhirnya setelah bw sekerat jalan terus saya eksaited mahu buat Hand-made Bridal Bouquet. Hokeh. Jam 12.00. Waktu Cinderella berlari-lari anak sehinggakan tercabut kasut kacanya waktu itulah saya mula keluarkan segala benda alah untuk bikin Hand-made Bridal Bouquet. Yeh. Tahniah kepada saya. Saya memang seorang yang kental.

Dan..
Inilah hasilnya..
(psst..tak boleh display semua)
Errr. Lagipun baru siap 90%. Harap ada lagi malam-saya tak boleh tidur-terjaga sampai 2-3 pagi-supaya saya boleh sambung lagi baki 10%.

Okeh. Sila jangan tanya pasal kaler itu. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...