Para Pengikut..

Thursday, 29 September 2011

Pelamin - mana satu pilihan hati.




Peewittt. Pelamin dah survey. Tapi masih tak berpuas hati lagi. Nak survey lagi banyak-banyak butik. En.beliau sila melapangkan diri yer.





14 comments:

  1. yang 2nd tu sgt cantik..jarang org wt pelamin cmtu..^_^

    ReplyDelete
  2. biru tu canteeekkk...nak kawen skali lg!!!

    ReplyDelete
  3. sevey plamin ktne ni? die pakej ke pe? share2 ler info..ehehe..comey sume la! ahahaha

    ReplyDelete
  4. yang 2nd nampak lain dari yg lain..tapi bile pandang 3/4 kali..nampak cam langsir la pulak..tapi chanteq la jah!!

    ReplyDelete
  5. suka no.3.tapi ramai dah buat camni.tapi nak suka jugak.hehe

    ReplyDelete
  6. ziema : tau takpe.ramai cakap 2nd cantik..=)

    ReplyDelete
  7. sis mieyza : heeee..cantek gilos.kawin banyak kali pong takpe..haha..

    ReplyDelete
  8. cik dida : yang tu 3 butik berbeza. i blom survey byk tmpat lg.nti dh puas hati i review psl butik yer.yg tu sume kat fb..=)

    ReplyDelete
  9. mama iqy : tau xpe.cantik.i loike.tak kira la mcm langsir pon i mcm dh bkenan pelamin tuh.=D

    ReplyDelete
  10. zimie : takpe ramai org buat pon..custom album kn lain2..heeee..=)

    ReplyDelete
  11. wah.. jaja.. pilih tema caler pe??

    ReplyDelete
  12. Hafiz Hafizol : belum diputuskan lagi la. Sila bagi cadangan.=)

    ReplyDelete
  13. kaler biru santekkk!!! >.<

    ReplyDelete
  14. eyda : heee.. Btol. me loike tooooo..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...