Para Pengikut..

Wednesday, 9 November 2011

Kek Lapis / Agar-agar

Salam uolls.

Tempek gambar kek lapis dan agar-agar supaya korang yang tengok terus terliur. Tambah-tambah yang perut sedang berdendang kelaparan. Padan muka korang. Haha.



Ok. Dah kenyang tengok gambar? Heee.

Bawah ni pular agar-agar/kek lapis bergerak. Tak boleh makan tau.
Haha. Asal pakai je baju tu datang opis musti kekawan  tegur corak agar-agar / kuih lapis. Meriah kau agar-agar kalo macam tu. Mana nak dapat agar-agar bergerak. Haha. Eh, jap. Rasanya ada lagi satu baju yang selalu dorang duk cakap agar-agar. Godek-godek kejap.

Inilah.
Ada ke agar-agar kaler biru weh? Haha.

Sape pernah pakai baju agar-agar sama macam saya???




2 comments:

  1. hihihih...comey la baju agar2 awk..suke3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...