Para Pengikut..

Tuesday, 10 January 2012

Idea gubahan bunga dalam pasu

Salam uolls.

Owh. Malam ni seyes tak boleh tidur. Sebab petang tadi terlalu excercise kan. Jadi segar bugar je rasa malam neh. Jogging? Sila jangan perli saya. Tau la saya GEMUK nak kena pergi jogging segala. Sob!. Sebenarnya petang tadi main bowling. Perghh! Baru lagi rasa menerjah pusat bowling tuh. Now pergi lagik. Sila jangan bosan melayan kerenah kami-kami.

Eh, kejap!!

Apesal tajuk entri begitu menyimpang dari topik?? Now, sila mengadap sampai ke hujung ayat baru kamu tahu idea yang saya maksudkan.

Internet slow macam kura-kura. Nak loading gambar sampai tertido. Adoi.. 
Entri bersambung esok...

*****

Juara longkang!!

Auuwww. Pilih jangan tak pilih.


Inilah. Bunga yang dikatakan idea itu. Mula-mula tengok dari jauh. Wah. Santek  sangat. Tak puas hati pergi dekat sikit tengok.

 Ok fine! Rasa nak curik sumbat dalam beg bawak balik rumah.
^______________^

Dari jarak dekat. Nak gubah macam ni boleh? Tapi nak letak kat mana yer?
Deco atas meja guest corner ke? Atau dalam bilik pengantin ke? atau atas meja makan beradap ke??
So suuwwwettttt!!

Dah. Dah. Dah habis dah sesi idea gubahan bunga. 
Bye.


6 comments:

Liya Laa said...

Hehehe..berkait ek?

izaFiza said...

Liya : Tak nampak ke ada kaitan kan disitu..heee...

Aisyah Humaira said...

ingatkan apa la citer bowling tadi..

cantik gak bunga tu.... :D

izaFiza said...

Aisyah Humaira : haha. bowling tu mukadimah.hehe.cantik kan bunga tuh =)

Atin said...

cantek bunga tu? tau ke mcm mane nak gubah?jgn lupa wat tutorial dah gubah nti ye?hehe..

izaFiza said...

Atin : Hehe.nmpk senang je kan. Kalo kita gigih gubah nnti kita wat tutorial.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...