Para Pengikut..

Tuesday 1 January 2013

A picture of you and the person you have been closest with the longest

Salam uolsss.

Lama betul merehatkan diri dari mengepost pasal 30 Days of Pics Challenge..Kikiki.

A picture of you and the person you have been closest with the longest


Dengan awak la kot paling lama saya berkawan. Tujuh tahun setengah dah kan.

Terima kasih Tuhan pinjamkan telinga dia untuk mendengar setiap masalah saya. Mendengar setiap keluh kesah saya. Mendengar setiap komen dan teguran saya. Mendengar setiap gosip saya. Opssss..

Terima kasih Tuhan pinjamkan suara dia untuk bagi teguran dan nasihat pada saya dan membebel kat saya.

Terima kasih Tuhan pinjamkan mata dia untuk menjaga saya.

Terima kasih Tuhan pinjamkan hati dia untuk menerima saya seadanya.

Terima kasih Tuhan pinjamkan dia jadi peneman saya di dunia ini.

Semoga Tuhan pinjamkan dia untuk sepanjang hayat saya di dunia.

Ameen..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...