Para Pengikut..

Tuesday 15 January 2013

Setelah tiga tahun berlalu...

Salam uolsss.

Sekejap sangat masa berlalu kan. Rasa macam baru lagi saya start bersua dengan korang. Rasa macam baru je lagi sama-sama gali ilmu dengan kalian.

Now sorang demi sorang nak meninggalkan kami. Meninggalkan kenangan demi kenangan. Harap kalian teruskan menuntut ilmu. Kalau bleh sampai negara China. *Apa takde negara lain ke selain China?

Harap korang jadi insan berguna terutama kepada ibu bapak dan kepada diri korang sendiri.



Maafkan saya selama mendidik korang saya pernah termarah..
*marah bukan kebencian tapi tanda sayang.Hiks.
Maafkan saya kalau tergurau yang kasar-kasar.
Yang tak diterima fikiran..
Maafkan saya kalau pernah mengabaikan kalian.
Dan maafkan atas semua salah silap saya.

Terima kasih atas segala suka dan duka yang kalian beri. Semoga menjadi ingatan sampai bila-bila.

Psst..Tak sabar tunggu korang pakai jubah pegang skroll. =)



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...