Para Pengikut..

Sunday 20 July 2014

Misi mendobikan shawl

Salam uollss..

Semalam macam takde kerja sangat kononnya. Terus kerajinan nak basuh shawl datang. Belek-punya-belek shawl yang ada. Fuhhh. Rupanya banyak jugak koleksi shawl aiolls. Tapi apesal rasa macam duk rotate pakai shawl sama je pegi keje hari-hari.

Ni baru basuh shawl yang takde button dan manik. Ada lagi sebahagian nak basuh sekaligus kan takut tercabut aksesori yang ada kat shawl tuh. So ada lagi sebahagian, bila ntah nak basuhnya. Dulu asben tak suka sangat aiolls pakai shawl. Nampak muka bulat katanya padahal saya tahu dia takut saya bersiap lama nak belit-belit shawl tuh. Tapi bila dah kawin tengok siapa lagi cepat bersiap. Kalau kita bertanding dia siapkan rambut dan saya belit shawl saya menang okeyyyyyy. So suami pasrah je la bila isteri asyik beli shawl je kan. Asalkan isteri bahagia. Kehkehkeh.

Gantung kat hanger saya asingkan wide shawl, shawl kecik dan jarang. Plannya yang kecik jarang tu nak lipat-lipat simpan dalam gerobox. Huhu. Nak bagi kat siapa entah. Adik ngan anak buah memang tak pakai shawl. Kalau simpan je dalam gerobox tu lambat laun buang jugak.


InsyaAllah semoga terus istiqamah. Kena ambik masa skit la. Pasni nak beli wide shawl or pashmina je la. Labuh dan tebal.  InsyaAllah. InsyaAllah dan InsyaAllah.


Semoga terus istiqamah =)

3 comments:

  1. Hihi.. Ape isteri suke, encik suami kene la redho. Keh3. Banyak nau shawal hakak eh. Huhu

    ReplyDelete
  2. Ana : nampak banyak je tapi asyik duk rotate yang sedap pakai jer pun.heee..

    ReplyDelete
  3. salam kenal :)
    byk shwal/tdung kita ni
    kalau time bsuh semua or lipat semua kmpul 1 tmpt baru prasan banyak rupanya kan?
    mna tamau yg cntik2 lg buatla preloved :)

    btw, singgah sni jom join review ni
    http://melangkaugarisan.blogspot.com/2014/08/tolong-review-review-rewards-rmxxxx.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...