Para Pengikut..

Monday 19 January 2015

Keputusan AJL 29

Salam uollss..
 
Malam tadi Anugerah Juara Lagu, saya tak tengok 100% pon. Sempat tengok pembukaan M Nasir nyanyi tu je. Then kita keluar hantar mak stesen bus. Mak nak ke Putrajaya tengok anak-anak cucu dia. Masuk kereta dengar live dr Era.Fm pulak.
 
Dan pemenangnya adalah sangat di luar jangkaan saya.
 
Juara
 JOE FLIZZOW & SONA ONE - APA KHABAR
 
 
Memartabatkan rap di Malaysia. Salute la. Lagu ni best kan.
 
Naib Juara
SHILA AMZAH - MASIH AKU CINTA 
 
Sori. Kita tak suka sangat lagu ni. Tapi tetap ada aura tersendiri kan.
 
Tempat ketiga
DAYANG NURFAIZAH - DI PINTU SYURGA 
 
Dayang mantap sangat suara. Menghayati sangat lagu.
 
Vokal Terbaik
 
DAYANG NURFAIZAH - DI PINTU SYURGA 
 
Sesuai sangat bagi kat Dayang. Ai setuju.
 
Persembahan Terbaik
 MOJO - ROMANCINTA
 
Ni yang orang duk citer pasal persembahan dia yang menghayati lagu sangat, feeling sangat even dia kelainan upaya. Tapi saya tak sempat tengok pon. Dengar suara je. Mati-mati ingat suara Aweera. Eh, bukan ke Aweera tak nyanyi. Terus berteka-teki dalam diri kan.
 
 
Tahniah semuanya. Tahniah kerana mewarnai industri hiburan di Malaysia.


http://www.anugerahjuaralagu.com/

3 comments:

  1. assalam
    salam kenal juga dri saya..
    thanks tau singgah blog ciksu..
    blog iza ciksu letakkan dalam bloglist cindai..
    situ geng ttcian

    ReplyDelete
  2. sama la tgk gitu gitu je

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...