Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 14 October 2008

IdulFitri 2008



Tahun nie meriah kan. Taun ni utk 2taun berturut2 tok beraya ngan kitorg. Yg paling meriah raya ke2 mak sedara n sepupu2 datang beraya ngan kami. Taun nie jugak my sis bwk 3anknye duk ngan kitorang. Makin meriah umah. Paez da dpt kwn bmaen. Cuma kdg2 budak2 nie suka gado2. Dh name bdk2 kan...

Hmm...taun nie jugak E1 dtg raya kt umah stlh 2taun dier tak dtg raya. Bawak kwn dier yang amat melucukn itu..huhu..Asyik wat kami tergelak je memanjang.
Taun nie jugak pertama kali aku g beraya ke umah kwn kat Pengadang Baru??yer kot..

Aku mau...

Once - Aku Mau

Kau boleh acuhkan diriku

Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu
Kuyakin pasti suatu saat

Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku
Aku mau mendampingi dirimu

Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada
Kau boleh jauhi diriku

Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku
Aku mau mendampingi dirimu

Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

bErheNti meNghAraP

Aku mengharapkan sesuatu, impikan sesuatu yg aku tau hakikatnya aku xkan penah dpt memilikinya. Berharga sgt ke ia utk aku sampaikn aku nangis utk memilikinya. Sakit ati bila aku tahu kebenaran yg aku takkan pernah dpt memilikinya even dalam mimpi sekalipon. In da same time aku mendapat sesuatu yg aku sikitpon xpenah mengharapkan ia jadi milik aku. Tak berharga ke ia untuk aku sampaikan kadagkala aku tdk menyedari yg aku sedang memilikinya.

Saat kesabaran diuji...



Rasanya kenangan nie patut gak aku post lam blog neh. Supaya jadi pengajaran wat aku n korang semua. Pengalaman pertama dalam sejarah aku sepanjang 4 tahun aku naik bas balik kg ni lah yg paling memberi kenangan yang amat tak terindah. Aku pun tak terpikir nak booking tiket awal2 sedangkan aku tahu tarikh tu nak dekat ngan skol oliday. Tambahan pulak cuti mid term dak2 u. So,dapat la tiket bus yang aku tak penah naik before. Alhamdulillah dapat jugak. Huhu.. N malam tu dapat naik bus dengan perasaan lega. Ingatkan terus lega sampai kg rupa2 x. Sampai Btworth dalam kul 10pm kena turun n tunggu bus len plak. Diorang cakap kul 12am bus sampai. Memang benar2 menguji kesabaran. Huh. So,terkandas la kat Btworth 2. Nasib baik la aku tak keseorangan. Turut ditemani Lia,her parents n Alongnya. Tunggu punya tunggu sampai kul 12am bus tak muncul2 jugak. Masing2 da hangin da neh+mengantok+letih+lapar... Aku sampai da tersengguk2 kat kerusi dalam suasana sekeliling yang sangat kurang menyamankan. Hmmm... kul 2am barulah penantian kami berakhir.. Berebut pulak naik bus yang free seat tuh. Dengan banyak barang lagi. Aku langsung tak lena tido. Sedar2 sampai kg kul 11am. Tak pernah dalam sejarah aku balik kg sampai tengahhari macam tu. Memang kenangan naik bus yang aku takleh lupa seumur idup. Adeh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...