Para Pengikut..

Klik Me =)

Thursday, 25 February 2016

Rindu belog.

Salam uollss..

Wah rindunya belog. Dah dua bulan tak update kot. Hari ni dah seminggu saya masuk opis. Dan opkos la takde banyak masa untuk menulis panjang lebar. Tunggula ada masa lapang sikit. Ceewah.

Hari ni hari ke 66hari Muhammad Daniel Asyraf lahir ke dunia. 38hari kat hospital buat mami jadi seorang yang sangat penyabar dan redha. Alhamdulilah Allah bagi kesembuhan buat Daniel. Semoga terus sihat dan kuat anak mami n papa. Ramai sangat tanya kenapa mengapa. InsyaAllah ada masa terluang saya akan coret disini. Nak jugak jadikan kenangan.

Balik kerja dah takde masa sangat nak layan kerja2 lain. Mengadap anak je kerjanya. Ecece. Nasib baik ada adik ipar tak kerja sementara nak jagakan Daniel. So lega Daniel dijaga dirumah.

Semoga anak mami terus membesar dengan sihat dan cergas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...