Para Pengikut..

Monday 11 December 2017

Lazada Online Revolution Blogger Contest

Salam uollss..

Jomlah join Lazada Online Revolution Blogger Contest. Siapa tak kenal Lazada kan. Portal online shopping paling terkenal. Korang tanyalah siapa-siapa mesti ada jer apps Lazada dalam mobile phone diorang tu kan. Termasuklah saya. Hehe.

Contest ni bermula 11 November hingga 14 December. So ada masa beberapa hari lagi marilah kita meriahkan Lazada Online Revolution Blogger Contest ni. 

Senang je nak join. Mula-mula korang kena jawab beberapa soalan. Soalan mudah jer. Bukan soalan matematik kimia ke. Heee.

a. Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience? 

1st product beli online apa yer? Rasanya tudung kot. Berpuas hati sangat sebab dapat beli design yang kita suka yang penting tak perlu susah payah keluar semata-mata nak beli sesuatu.


 b. Which types of products would you prefer buying online? 

Macam-macam boleh beli kat online ni. Kalau korang tengok website Lazada pon macam-macam barangan boleh dapat, dari barang dapur, kelengkapan perhiasan rumah, fesyen, Kecantikan diri-macam-macam lagilah. Tapi secara peribadinya yang paling saya suka beli online adalah baju dan tudung. 

c. What to you love about online shopping? 

Banyak sangat kepentingan shopping online ni:

  • Jimat masa dan tenaga - Just cari dalam internet, klik saja yang mana kita suka tunggu jelah barang tu sampai kan depan pintu rumah kan.
  • Pilihan yang pelbagai - Pilihan yang pelbagai membolehkan kita membandingkan harga, bandingkan brand yang kita mahu dan bandingkan design dan warna yang diminati dari pelbagai kedai online yang wujud di alam maya.
d. Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution sales? 


Banyak sangat dah beli barang kat Lazada ni. Haha.Tapi yang  saya tak kan lupa beli rak dekat Lazada. Lama idamkan rak tu tapi nak keluar beli malas. So saya beli online pos hantar dekat pintu opis. Beli Lazada memang sekejap gila. Dua hari dah sampai barang dengan selamat. Puas hati sangat.

Nilah yang saya shopping kat Lazada hari tu.




Produk yang saya plan nak beli pon ada jugak. So, jomlah kita tengok apa ada dalam cart. Hehe. Ni la barang-barang yang saya berkenan nak beli. Kita simpan dalam dalam cart dulu.







So apa lagi korang, jomlah join Lazada Online Revolution Blogger Contest ni. Cepat klik link ni (https://www.lazada.com.my/online-revolution) kalau korang nak join dan ketahui hadiah-hadiah menarik.


4 comments:

  1. all the best awak!

    kita lama dah x join contest.

    ReplyDelete
  2. All the best. Semoga ada rezeki kita ye :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...