Para Pengikut..

Klik Me =)

Monday, 31 December 2007

wedding ma sis


22Dis2007-Sabtu


Hari ni berlangsungnya majlis pernikahan sis n akikah anak2 buah aku (Muhammad Faiz Irfan, Muhammad Haziq Aiman, Muhammad Amir Farhan, Danisya Sofya n Nur Aqilah) Sesi sembelih lembu kul 7am. Kurangle sekor lembu ayah aku. Huhu. Mak andam plak awal-awal pagi lg dah datang bcoz akad nikah start kul 1030am. Aku pulak yg menyibukkan diri. Yela, sis aku tu asyik nak berteman jer. Nak mengurangkan debaran dihati. Aku tak turun dapur sangat pun. Nati kalau turun ade jer orang nie mitak tu, org tu mitak nie..so, duk dalam bilik sis diam-diam. Hee. Majlis pernikahan sis nie simple jer. Takde sanding2 n tempah photographer pun. Yang penting nikah tu kan. Namun, aku hepi sangat tis day. Sbb kazen aku Zaliha datang. Lame gilew tak jumpa dia owhh..kitorang rapat sejak kecik lagi..dah sekolah maen utus surat2 pulak. Maklumlah mcm2 nak citer. Ngan surat best skit. Dah besar nie jer masing2 sibuk..dia sibuk keje. Aku pulak duk jauh utara nie. Tp hari 2 tak dapat borak panjang. Envrment tak mengizinkan. Cume aku cedey. Abg tak datang pon. Lau tak ley bgambo naek pelamin. Amik aura kot2 jodoh kami berpanjangan hingga tangga pelamin plak. Hikhik..(gatai no fizah). Majlis kenduri abis kul 5pm. Ade jugak ler tetamu yg datang kul 6pm tuh. Nasib baik lauk byk lagi. Huhu. Letih sangat tis day. Malam 2 aku tertido awal keletihan.


23Dis2007-Ahad


Hari ni plak majlis sambut menantu. Pihak lelaki pun tak wat kenduri besar-besaran. Wat makan untuk rombongan kami jer n keluarga diorang jer. Pendek kata sume sederhana. Lagipun ramai ahli keluarga yang duk jauh2 nak balik umah. Balik majlis 2. Aku teman pengasuh p jenjalan kat Pasar Payang. Dia borong baju kelawar utk familinye kt Indonesia..huhu..


24Dis2007-Isnin


Waaa…..sedey ari nie..sedey sangat. Rasanya tak perlulah nak citer kat ruangan nie. Let bygone be bygone. Yang penting aku mesti buat sesuatu untuk menebus kekecewaan dia thadap aku.Million sorry wat awak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...