Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 12 September 2006

hikmah dsebalik kesulitan...

















ari sbtu lps...emmm..aku n da members..
fikue,gha-this,cutie,rose,eyin n Rname p jln2 kat uum..actually de ekspo konvo kt sane..nak jupe kengkwn lame plak..so,kitorg pun p r..mule2 p tu prjalanan ok jer...hepi jer..tp sampai satu time 2..br r start sesuatu yg xterduga...aku r pnyebab nyer..rase salah sgt kat kwn aku nie...sume nie blaku akhibat kecuaian aku r..kalu x,mende nie mungkin tak akan berlaku..pas sometin 2 happen..kitorg hepi kejap pasal dpt jupe kwn2..espcially aku ler..jupe fozah n dak2 yg aku paling windu sgt..k.cik n bella...g jln2 kat ekspo..bsr gak r ekspo korg berbnding ekspo kami dulu..mcm2 de..nsb baik aku bwk duit cukup2 tmbg jer..so..xde r aku nak bazir beli ntah pe2 ntah..best p..dak2 nie yg belnje mkn..die kte sbb aku dah pnt2 jenguk dorg so bab mkn dorg belanje.thanks bebnyk bella n k.chik...best sesgt jupe korg..dah lame tak jupe..bella makin cute,k.chik plak makin ayu..wakaka...emmm...nak blk plak bdpn dgn mslh lg..xpelah kalu nak citer kan pjg plak..yg penting sume 2 dah berlalu..tp kalu korg nak tau gak tnye aku sndri r..hehe..tp sbnrnye sume 2 ade hkmah disebaliknyer..tul x kwn2???

Thursday, 7 September 2006

Dealova

Sukenya lagu nie..Dealova_Once..oNe pon suka lagu tu..siap nyanyi untuk aku..nasib baik suara best..kalau tak mesti dah mandi hujan dah kitorang.emmm..31hb kuar ngan oNe..semoga jadi sweet memori sampai bila2.

Once Dewa - Dealova (OST Dealova)

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayangmu seakan-akan

reff:

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yg ku hela kau selalu ada
Hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang
Dan sepi, dan sepi

repeat reff [2x]

Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada, kau selalu ada

huhu....

emmm...aku br blk dr kg smlm..bestnyer dpt melepaskan windu kat owg tsyg...dak paiz tuh..dh mkin pndi dier skg..dier ske tgk ikln kat tv espcly yg de dak2 kecik cam dier tuh..pas2 kalu tgk dier ske ajuk owg tuh cakap...emmm...i will miss u again..dak paiz..aku da upload web td..tp cam lembb je..xtau r kot cc ni de prob...nak upload gmbr nie..tp xgheti r....sedeynyer..dah bape kali dh try tp xdpt2..somebdy helpme..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...