Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 14 October 2008

Saat kesabaran diuji...



Rasanya kenangan nie patut gak aku post lam blog neh. Supaya jadi pengajaran wat aku n korang semua. Pengalaman pertama dalam sejarah aku sepanjang 4 tahun aku naik bas balik kg ni lah yg paling memberi kenangan yang amat tak terindah. Aku pun tak terpikir nak booking tiket awal2 sedangkan aku tahu tarikh tu nak dekat ngan skol oliday. Tambahan pulak cuti mid term dak2 u. So,dapat la tiket bus yang aku tak penah naik before. Alhamdulillah dapat jugak. Huhu.. N malam tu dapat naik bus dengan perasaan lega. Ingatkan terus lega sampai kg rupa2 x. Sampai Btworth dalam kul 10pm kena turun n tunggu bus len plak. Diorang cakap kul 12am bus sampai. Memang benar2 menguji kesabaran. Huh. So,terkandas la kat Btworth 2. Nasib baik la aku tak keseorangan. Turut ditemani Lia,her parents n Alongnya. Tunggu punya tunggu sampai kul 12am bus tak muncul2 jugak. Masing2 da hangin da neh+mengantok+letih+lapar... Aku sampai da tersengguk2 kat kerusi dalam suasana sekeliling yang sangat kurang menyamankan. Hmmm... kul 2am barulah penantian kami berakhir.. Berebut pulak naik bus yang free seat tuh. Dengan banyak barang lagi. Aku langsung tak lena tido. Sedar2 sampai kg kul 11am. Tak pernah dalam sejarah aku balik kg sampai tengahhari macam tu. Memang kenangan naik bus yang aku takleh lupa seumur idup. Adeh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...