Para Pengikut..

Klik Me =)

Thursday, 1 April 2010

E.M.O

Maaf. Entri kali ini terkandung sedikit kata-kata penuh emosi.






Hujan diluar sedang lebat. Dan aku xboleh lelapkan mata. Seharusnya time macam ni paling menyeronokkan untuk berdengkur. Entah! Aku rasa sedih. Tak tahu untuk apa dan kerana siapa. Tapi aku memang sedih. Sampaikan aku tergamak sakitkan hati dua teman baik yang aku sayang dengan ayat-ayat pedih. Tak tahu atas tujuan apa. Tiada motif yang konkrit. Letih? Penat? Sakit hati? Fikiran bercelaru? Sangat tiada kaitan! Yang pastinya aku perlukan sesuatu untuk hilangkan rasa gundah ini. Ubat yang mujarab. TEARS..

4 comments:

  1. layout sgt cntik,kak.

    alolo,jgn sedih2 akk. mcmne leh jdi demikian?
    be cool,syg:)

    ReplyDelete
  2. hehe..sesudah diedit ntah kali kebrpe..=)

    yer adik cyg..kdg2 rasa gundah 2 datang..xtau nape..adeh..usah dilayan sgt sbnrnyer..huhu..

    ReplyDelete
  3. Mungkin ada yang nak di luah,
    x terkata kowt kak...
    jgn sedih2 dong...xcumel dah..ehehe...
    Moga happy2 ea? =)

    ReplyDelete
  4. huhuk..Ada yg nak diluah tak kesampaian kot teyra..huhu..Yerp..owez b'usaha utk m'epi2kn diri..=).kamu juga moga epi2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...