Para Pengikut..

Thursday 12 August 2010

Black and White Contest

Saya suka join contest..

Ini merupakan contest anjuran kisahcreativeheart. Saya ditag oleh mama rifqy. Terima kasih tag saya. Jadi anda hanya perlu renung dan fahamkan syarat yang saya copy paste dari blog kisahcreativeheart.

-Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010...
-Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...
-Anda hendaklah meng-Upload gmba hitam dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit...
-Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...
-Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...
-Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..

*PENTING.... sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post tersebut.

Jadi setelah berjaya godek-godek gambar dengan sedikit editing akhirnya saya pertaruhkan gambar dibawah. Tadaaa..(saya yang ditengah-tengah..hehe)

Jadi saya dengan sukahati mau tag  encik kat..jum juin ini contest!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...