Para Pengikut..

Sunday 29 May 2011

Kisah hujung minggu.

Salam uolls.

Eh. Tiba-tiba jer rasa tajuk tu macam tajuk cerita-cerita pendek dalam buku cerita zaman sekolah rendah. 
Ok. Abaikan.

 Yer. Sebenarnya dis weekend sepupu saya kawin. Nasib baik beliau dewasa 2,3 tahun berbanding saya. Means nasib baik beliau tak muda dari saya atau sebaya saya. Kalau tak semua sepupu-sepupu-main masak sama-sama-main kejar sama-sama dah bertukar status puan tinggalkan saya masih berstatus cik. Pasrah! Masih ada lagi yang seangkatan dengan saya. Jadi tak perlu rasa gusar lagi dengan panggilan cik.
Hari Jumaat malam Sabtu.
Majlis akad nikah dilangsungkan di surau arwah tokki. Yer. Tiba-tiba teringat arwah bila jejakkan kaki kesitu. Semoga arwah aman disana. Gambar dari camera besor belum transfer. Jadi tiada gambar untuk malam nikah. Bye.
Hari Sabtu.
Hari Sabtu menerjah  kedai Era Nona untuk beli barang-barang keperluan hantaran yang masih belum settle. Eksaited hokeh beli itu ini. Tapi nak snap-snap gambo sales gurl tu pulak mengekori kemana pergi. Yer adik. Saya paham tak bleh amik gambar sini. ^______^
Adik yang teruja jumpa spek en.beliau yang sesat lantas pakai untuk bergaya.

Hoi. Tapi tak perlu la sampai dalam kedai pun kau nak bawak masuk!!

Yer. Berkurun spek sesat tiada siapa pedulik. Hari ni semua mahu bergaya pakai. Maapkan saya tuan spek.

Wuuuuu..kau bajet shomel la tu pakai spek hitam tu.
Petangnya pula ke kenduri sepupu. Awwww.
Kata sepupu sebab pelamin tinggi jadi tak muat masuk rumah. Terpaksa bina kat laman. ~~Speechless. Erk. Apesal ada iklan pinggan polistrine disitu.
Yer. Tinggi kan kerusi. Kalau saya duduk disitu pasti saya tenggelam.

Itu saja cerita hujung minggu. HH bagitahu McD dah keluarkan gelas yang kaler HIJAU itu. Yer. Saya teruja. Jadi saya akan menerjah jugak!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...