Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 26 June 2013

Allah sebaik-baik perancang.

Salam uollss.


Dah berkurun dah takde entri baru. Seriously sejak demam batuk neh sangat takde mood nak berblog. Maafkan saya blog.

Hurm. Hari ni dapat perkhabaran menggembiraan buat seorang sahabatku. Alhamdulillah syukur buat beliau. Tapi hati ini sangat rapuh. Terus airmata mengalir menangisi nasib diri. Ewahhh. Bercucuran air mata. Tapi cepat-cepat istigfar.

Maafkan daku Tuhan bila kadang kala aku bersoal denganMu tentang hal ini.

Aku yakin segala yang kau berikan ada hikmah disebaliknya kerana engkaulah Allah sebaik-baik perancang.

Sabar dan terus berdoa.

Semoga suatu hari saat akan tiba rezeki itu buat kami. Amin..

10 comments:

  1. sabar yer yunk..sebaik2 perancangan Allah juga :)

    ReplyDelete
  2. walaupun sy xtau ape berlaku.tp hrp dpt sabar ye.jgn risau.Allah lebeh mengetahui.insya Allah rzki akan lebih baik.truskan berdoa oke :)

    ReplyDelete
  3. sabar dan terus berdoa.. ambe dulu menangis berbesen2 before dpt upt double line.. InsyaAllah, ada la tu.. cpt or lambat je yg jd hal nya..:)

    ReplyDelete
  4. Jijah : tq yunk. yup. Terus bersabar dan bersabar =)

    ReplyDelete
  5. Rina : Tq rina =)

    ReplyDelete
  6. Sis Mieyza : hehe..tq deh.kena cari besen la jugak neh.haha.

    ReplyDelete
  7. Sabar ye.. jgn lupa bdoa dekat Allah yg Maha Pemurah. :')

    ReplyDelete
  8. mungkin blom rzeki pijah...yg pnting, kita dh usaha yg trbaik... Teruskn usaha ye...Jgn sesekali mengalah dgn kt2 org sekeliling... Rezeki Allah bg dlm mcm2 bentuk kan..SABAR itu juga REZEKI, nikmat Allah bg... ^^

    ReplyDelete
  9. HH : Ok jojo. Doa dlm setiap sujudku jojo..

    ReplyDelete
  10. Umi Rania : Tq umi Rania. insyaAllah Ameen.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...