Para Pengikut..

Klik Me =)

Monday, 17 June 2013

Dok Rock.

Salam uollss.

Saya sebenarnya macam-macam benda merepek nak story kat sini. Tapi apakan daya saya diserang virus chenta. Eh, virus demam la. Hari tu asben yg demam. Kemudian berjangkit ngan saya pulek. Badan tak panas sangat cuma batuk koh koh sampai tak larat sangat badan ni ha. Pegi kelas selama dua jam yang jaraknya 10 langkah tu pun kena bawak air masak kan. Ok. Nanti bila mood rajin kembali saya akan datang sini balik tau.


Hye Mrs Panda.

8 comments:

  1. olo siannya awak ! g la klinik rohana ambik mc !

    ReplyDelete
  2. MamaIqy : Sy mc dh la Khamis baru ni Kak na. Huhu..

    ReplyDelete
  3. alaa..ciannya..
    semoga cepat sembuh ye..

    sekarang pulak musim jerebu..
    batuk payah nak baik..
    banyak minum air dan jgn lupa amik ubat..

    ReplyDelete
  4. Cik Hani : yunk tq taw.

    ReplyDelete
  5. nyaknye dia duk lepeh wek macam kain buruk doh owr hehehe...


    sakit g klinik la awok eh.

    ReplyDelete
  6. Belum sihat lagi ke, kak? Jaga kesihatan baik-baik yeah! Semoga cepat sembuh. :)

    ReplyDelete
  7. HH : Kesian aiolls kan.

    ReplyDelete
  8. Arol : Duk kat rumah ok jer. mai opis je terus demam la Arol. Haha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...