Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 4 December 2013

Gulai ikan masin.

Salam uollss.

Eh, tak perasan pulak kita, rupanya dah dua hari tak makan nasi berlauk. Dua hari tak masak nasi kat rumah. Apa kessss?? Tadi timbang berat turun sekilo. Ting tong betul berat ni. Kejap turun kejap naik kan. Main-main plak. Serius rasa 2-3 lepas hari bosan pulak makan nasi. Hehehe. 
Tapi kat kerja tadi fikiran meronta-ronta nak makan nasi berlaukkan gulai ikan masin. Sedapnya-sedapnya-sedapnya. Balik kerja terus bersilat kat dapur. 


En.beliau kadang-kadang makan jugak tempoyak. Tapi tempoyak kosong jer, takde budu. Yang ada budu tu untuk aiollss..


Tu la ikan masin yang kitorang beli tu. Sedap rangupnyeeer.

Sayur ni masak macamni jer olwez. Heheh. pastu asyik kobis jer ka. Ko dah macam takde sayur lain kan. Hahahha. 


Ikan goreng saya tak suka sangat goreng garing nanti hilanglah rasa kemanisan ikan. Nak buat macamno laki ai suka garing, terpaksa ikut selera tekak suami lahh.


Nah, ambik kau, penuh meja ha. Bila lah agaknya nak beli meja makan ni asben. Huhuhu.


Alhamdulillah. Kenyang bersandar la kitorang neh.

2 comments:

  1. Hi Iza.

    Thank You sebab sudi singgah blog cik hani..
    Cik hani makan acid folic biasa je. Warna kuning.
    Belakang dia tulis acid folic je. masa g klinik dapat.

    Bila habis, continue je beli dari Farmasi. tunjuk sample tu.

    Setiap hari kena makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye hani,tq jgk singgah cni. Okey. Tq 4da info ;-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...