Para Pengikut..

Thursday, 11 July 2019

Kasut hilang di surau RnR Temerloh.

Salam uollss.

Sekarang saya odw balik ke Kuala Terengganu dari Shah Alam melawat campus kita disana. Hope tadi van singgah RnR Temerloh. Pastu terjadinya kisah sedih kat situ.

Kisah sedih malam ni. Singgah solat n makan kat rnr Temerloh. Siap sembahyang kat surau tengok kasut aku hilang😭.


Takpela takde rezeki lah tu nak pakai kasut tu. Student belikan selipar jepun. Terima kasih kasut jenama verns_holding kerana berbakti dengan aku walau hanya sebulan setengah😭. Kasut kesayangan yang sangat selesa kot.

Gambar last bergambar dengan wedges kesayangan saya =(

Kepada yg rembat kasut aku tu, kalau ko kepanasan atau kaki berkurap nanti beli telekung letakkan kat surau rnr tu niatkan sedekah utk aku yer😅

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...