Para Pengikut..

Friday 29 October 2010

S.E.B.A.K di hari Khamis.

Ini kali kedua saya post entri khusus buat awak setelah entri INI.

Hari ni awak betul-betul telah melunaskan janji. Awak betul-betul akan tinggalkan kami. Tempat awak akan kosong esok. Dan saya berharap Kak Ina akan melunaskan janji untuk mengganti tempat itu. Jadi hari Khamis harus makan diluar kerana lepas ini belum tentu setiap minggu dapat makan bersama awak lagi. Terima kasih Syed perkenalkan tempat makan best itu. [ Gambar dalam hp belum transfer setelah usb menghilangkan diri]

Jadi sebelum awak berangkat pulang mari kita bersalam berpelukan kerana lepas ini mungkin kita hanya akan berjmpa di Aidilfitri ( Tak! Ini hanyalah sangkaan meleset. Kita harus menderap selalu okey). Mula-mula kental tak mahu salam lagi nak tunggu sampai kat kereta. Sedangkan Kak Ina awal-awal dah lari jauh-jauh tak mahu dilanggar (teruknya bahasa) kesedihan ( kan Kak Ina). Jadi lepas punggah semua barang-barang club ke MyWhite ( Gile dasat bonet kereta awak. Macam-macam ada. Sempat lagi mengutuk setelah kawan berenti kerja), tibalah saat touching. S.E.B.A.K .

Ouchh.. Dan seperti yang awak kenal inilah saya. Air mata menitis lagi untuk seorang Sumayyah. Saya sayang awak. Dan akan merindui gelak tawa sepanjang berSISE dengan awak.

Okey. Nak publish sudah. Nanti hujan airmata lagi. Semoga saya dan Kak Ina terus 'tabah'. Doakan kami.

p/s: Sumayyah opismate saya sudah berenti kerja. Sekian.

3 comments:

  1. Anonymous10:03 am

    oh..tidak!!!k.cik tak sempat jumpe n salam ngan Su.sedih.kem salam maaf kat die k!

    ReplyDelete
  2. huarghh...saya sudah jangka..sebab itu saya dah ambik langkah berjage2....

    ReplyDelete
  3. puteri : owwhh..kesinnya. InsyaAllah nati saya sampaikan salam puteri.

    GnTechage : huhu..Akhirnya saya bjaya mbuat dia menangis.hehe..dan juga saya..adeh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...