Para Pengikut..

Klik Me =)

Sunday, 14 November 2010

Sakit penghapus dosa kecil

Saja bagi tajuk entri begitu supaya saya tetap bersyukur walaupun diuji dengan kesakitan.

Pagi tadi pergi kerja ok je. Tapi cuaca gelap. Betul-betul macam terkandung hujan untuk seminggu. Tapi keluar lunch panas sangat amat terik sekali (betul-betul panas la tuh) Naik jer ofis lepas lunch tu baru rasa pelik semacam. Saat-saat genting sebelum jam 5 bertambah-tambah pelik.

-Tekak sakit dan gatal
-Kepala pening
-Mula batuk-batuk
-Badan tak sejuk tak panas
-Sesak nafas.

Jadi simpton apakah ini? Puan doktor sila menjawab saya.

Drive dalam keadaan kepala pusing dan sakit dada. Dada makin sakit bila bertembung dengan roadblock apabila encik polis hensem senyum di tepi jalan (denyutan terhenti sekejap.ceh). Alhamdulillah selamat sampai rumah. Dan tiba-tiba saya terfikir sepanjang perjalanan tadi saya langsung tidak dapat mengingati lagu yang berputar di radio. Kena pukau ke hape?

Dan lewat petang tadi hanya makan sesenduk nasi+seketul daging+sesudu sambal bilis. Tapi akhirnya v.o.m.i.t...

Dan sekarang dada ni makin sakit. Saya hanya mahukan secawan tea o panas+tidur...

p/s: alamak! saya ditag. Mari settlekan tag. (sempat menyempat lagi tuh)

2 comments:

  1. ok... paham...paham... kalau tak sihat esok pegi klinik ambik MC tau... hehehe

    ReplyDelete
  2. ngehngeh...sy kan pekerja yg b'dedikasi..esok kna r g keja jangkitkn kalian sume..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...