Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 1 February 2011

Wajah Sempurna Idaman Wanita

Ceewaahh. Tajuk entri sumpah serius giler.

Hari tu saya baca Harian Metro pasal artikel tentang tajuk entri. 'Wajah Sempurna Idaman Wanita'. Lalala. Jom kita review wajah macam manakah idaman wanita.

DUA pakar pembedahan plastik terkemuka di Beverly Hills berkata wajah seorang wanita yang sempurna tahun ini akan mempunyai aset berikut :


Mata seperti Anne Hathaway

 Bibir Scarlett Johansson


Pipi January Jones

Bentuk muka Halle Berry

Hidung seperti Natalie Portman


Lawa kan mereka. Jadi setiap orang ada kecantikan tersendiri anugerah Tuhan. Tak perlu mengubah ciptaan-Nya untuk menjadi yang paling cantik. Kerana kesempurnaan itu hanya milik Dia.
Babai kalian!

7 comments:

  1. Cek2, anem ok dah mate sume ni, bentuk muke ok skit, alamak, hidung jauh nyer nak sme:P

    ReplyDelete
  2. eh..eh..betul la..yg paling ketara ialah bentuk muka.hee..

    ReplyDelete
  3. hahaha. nmpaknye sembang2 org pompuan jeutk post ni. huk3 *gurau jep. hehehe

    ReplyDelete
  4. alamak..nampaknya sy kena buat entri Wajah Sempurna Idaman Lelaki la pulak yer..hehehe..

    ReplyDelete
  5. 'setiap ciptaan Allah adalah indah.'

    pegangan saye sejak dulu :)


    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  6. kalo digabongkan agak2 cam ner la rupenye...

    Jom baca dan komen post terbaru Blur Torres pengkhianat Liverpool

    ReplyDelete
  7. miss Dill : Btol tu. Shaye sokong..=P

    Blur : hee..kena gunting dan cantumla jawabnya..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...