Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 22 May 2012

Rezeki di bulan Rejab.

Alhamdulillah.

Hari ni dah masuk Rejab. Tak lama lagi Syawal menjelang. Wah. Tak sabar nak jumpa Syawal. Beraya sebagai seorang isteri. Harap tahun depan dapat beraya sebagai seorang mama puleks. Thehehe.

Alhamdulillah rezeki bulan Rejab muncul. En.beliau dah bertukar kerja ke Kuantan. Jadi kami dipisahkan oleh tiga jam perjalanan menaiki kereta. Hari tu masa beliau kerja kat Dungun satu jam pecut dah sampai. Tiap-tiap minggu boleh balik. Sekarang tak boleh la balik tiap-tiap minggu. 
Takpela jauh kalau untuk kebaikan kami bersama. Kan awak? (ayat memujuk diri sendiri) 

Alhamdulillah jugak sebab awak dapat bos yang baik hati. Yang penting dia orang Melayu jadi confirm la dapat cuti raya lama. Muahaha. Tahniah awak. =)

  Dua bulan, satu minggu, enam hari.

4 comments:

  1. boleyla konvoi ngn sy..sy benti kt balok..hahahaha.awak pule di mane yer?keh3

    ReplyDelete
  2. Tahniah untuk anda berdua... Theeeheeeee..... kerja ape oi ??

    ReplyDelete
  3. Nadia : thehe..boleh2.jom konvoi.tp sy pon dop tau en.beliau duk area mana.adoi..

    ReplyDelete
  4. Jojo : mekasih jojo..keje sama cuma bos & gaji yg len joe =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...