Para Pengikut..

Friday 27 December 2013

Yeayy, asben dah bagi kebenaran bela kucing!!

Salam uollsss..

Malam tadi asben bagitau dia jumpe kucing comel sangat. Boleh lah saya nak bela katanya. Eksaited kemahin lah saya neh. Yelah selama ni dia larang keras kucing dlm rumah neh. Time saya balik rumah mak duk gomol si Diego dan Dora pun dia dah jeling semacam. Dua sebab utama dia tak bagi saya dekat dengan kucing pertama sebab saya ni lelah, alah dengan bulu kucing, kedua sebab dia pernah dengar orang cakap kalau jaga kucing, manjakan sangat kucing susah nak lekat. Yang tu even saya pernah dengar orang tua cakap tapi saya tak percaya pon, sebab rezeki tu dari Allah dan kucing kan antara haiwan kesayangan Nabi Muhammad kan.

Okey, now berbalik pada kisah kucing yang en.beliau ceritakan. Dia punya cerita tu eksaited habis tau. Siap bagitahu suh saya standby nama sebab dia tak bagi nama lagi, tunggu saya jer bagi nama.

Pastu dia cakap kucing ni cerewet skit. Makan memilih. Tido kena tutup lampu. Eh,macam-macam style kucing ni eh.. Aiollss senyum je la. Tak nak tunjuk sangat eksaited kan. Yang bestnya kucing ni clever sangat. Pandai buang hajat kat tempat yang sepatutnya. Uishhhh. Bagus-bagus untuk rumah saya yang takde laman kan.




Pastu kul 2.00 pagi dia kejut saya. Mata mamai-mamai tengok dia pegang henfon. Suh tengok kucing dia. Siap bagi makan, nak makan memilih betol. Kemudian tunggu dia masuk toilet lepaskan hajat, nak tido kena tutup lampu lagi pastu siap beli baju dan tukar kaler mata lg..


LOLLLLL!!!!!

Mati-mati aiollss ingat kucing betulllll!! Nak marah nak gelak sama banyak!!

Korang yang ada anak mesti ada je kot game kucing yang nama Tom tu dalam hp kan. Hehehe. Tapi macam suka la pulak tengok asben bagi kucing tu makan. Siap duk gaduh-gaduh dengan kucing tu. Hahah. Kalau lah Si Tom tu boleh bagi feedback konpem habis jari awak kena cakar. Hehehee.

Tq asben, even tak bagi aiolls bela kucing yang bergerak di alam nyata,
 yang alam maya pon boleh lahhh =D







6 comments:

  1. hehehehehehe,sabar jelah..kucing dalam hp x sama..hehehehe..

    so far saila bela kucing ok je..xde kena mengena dgn x letak dear :)) dont worry..

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. jadi la tu.. dari x de kucing langsung..

    ReplyDelete
  3. Saila : Hehehe. Tula Saila. Nak sangat bela kucing..sobsob.

    ReplyDelete
  4. Pha Is : Hehehe. Boleh la dari takde kan. Hahaha..

    ReplyDelete
  5. Betul jah rezeki dari Allah belake..kucing sy beranok plok kembar 6 ekor..hihi rezeki gak tuh...

    ReplyDelete
  6. Kak Ina : Haah. Kan kak na. Fuyoo..makin besarlah kandang kucim u kak na. Hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...