Para Pengikut..

Monday 14 July 2014

Nuffnang Julai 2014

Salam uollss..

Lama tak tempek hasil Nuffnang. Ni dah masuk bulan Julai dah. Setakat ni ada 4 iklan bertempek kat belog. Satu dah credited dah pon. Eh, yang Jun tu seketul masih on going. Takpe. Teruskan on going sampai akhir tahun pon takpe. Ahkak sukerr jer. Saya pon tak paham sangat konsep Nuffnang ni. Kadang-kadang sampai 3-4 bulan jugak dia tak credited. Sedangkan untuk bulan tersebut ada je yang dah credited. Apa-apa je lah. Yang penting teruskan on going. Thehehe.


Saya ni bukan pemblog yang tegar pon. Kadang-kadang takde cerita senyap je la belog, kadang-kadang takde masa sunyi je belog. Becoz saya mula-mula berbelog untuk catatkan diari kehidupan saya. Kalau lupa sesuatu perkara mesti bukak belog, carik kat label..nah ini tarikhnya. Atau kalau bosan-bosan bukak belog sendirik baca balik kenangan-kenangan lama. Eceewahhh. 

Terima kasih Nuffnang, even entri saya ntah apa-apa je kan tapi still ada iklan running. Even banyak-banyak citer dalam ni duk meroyan pasal kehidupan saya yang serba sederhana ini tetap ada je duit masyukkk. Masyukk la bagi saya pemblog sekadar di pinggiran ni. Hehehehe.

Saya suka menulis sejak sekolah rendah lagi. Start kena duk buat karangan lagi kot. Masa taip tu ada je ayat nak mengayat. Kahkah. Eh, masa zaman remaja-remaja ada jugak diari, tapi dah besar dah kahwin ni dah takde apa nak dirahsiakan dengan soulmate kita. So, diari kita awaklah wahai belog.

Eh, buktinya disini satu lagi. Niatnya nak tempek iklan Nuffnang je pon. Eh, dah berapa perenggan dah ni. Agak-agak cukup tak lagi 300 patah perkataan untuk esei saya ni cikgu??? Thehehe...

P/S : Hari ni last episode citer #KTAR. Dah kenapa nak hashtag jugak kat sini kannn. 


8 comments:

  1. He he he..alhamdulillah..rezeki la tu..

    ReplyDelete
  2. Haha..story kelmarin. KTAR mengecewakan. Sib baik ana tak layan. Lau nak tau ape fungsi nuffnang, kene la google. Ana pun xtau ape fungsi tu, tak pasang pun nuffnang. Muehehehe

    ReplyDelete
  3. Banyak nya ON GOING. share la kat sini sikit


    haha

    ReplyDelete
  4. mcm mana la nk tepek iklan nuffnang tu kat belog..

    ReplyDelete
  5. Wa : Alhamdulillah =)

    ReplyDelete
  6. Ana : Ha ah. tau xpe. mengecewakan sangat.sobsob.

    ReplyDelete
  7. HH : ambik je. aiollsss tak kesah.haha.

    ReplyDelete
  8. sis eyta : google.google.hehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...