Para Pengikut..

Klik Me =)

Sunday, 19 October 2014

Tema annual dinner 2014.

Salam uollss..

Tahun ni dinner awal la. Biasa bulan Disember. Ni bulan November. Bulan depan. Tapi risau jugak. Macam tahun lepas tengah-tengah musim tengkujuh okey. Sampai takut nak pergi sangkut dalam banjir tak dapat balik macam nerr?? tu pun masa balik dapat wasap dari kawan-kawan yang ada tanah runtuh la, ada pokok tumbang merentangi jalan lah. Macam-macam. Takott. Hope tahun ni dipermudahkan semuanya.

Semalam baru bagitau husband pasal dinner (nama panggilan manjer terpaksa ditukar)
"Awak, tengah bulan depan saya nak g dinner boleh?"
"Pegi jela, buat apa nak bagitahu" (ni nada jeles ke nada tak bagi kebenaran neh??)
"Yela, kenalah bagitahu mintak izin takut awak tak bagi pergi"
"kalau saya tak bagi kebenaran macam mana. Hurmmm. Tak payah pegi lah"
"Saya pujuk la sampai awak bagi"

Kahkahkah.

Motifnya kalau bagitau tu bukan nak mintak izin pun tapi dah memang nak pegi, orang tak bagi pon beria-ria pujuk lah sampai dia bagi. Hehehhe. Tengkiu husband.

Tema Annual Dinner tahun ni Theater Masquerade.

Tahun ni ai insap skit. Pakai baju recycle jer. Jimat. Hehehe. Baju dinner lepas-lepas dua helai dalam gerobok tu sape nak pakai ha??

So, misi mengetest baju-baju recycle yang mana muat. Maklumlah ai kan dah menternak banyak sangat lemak neh. Hehehe.

6 comments:

  1. Hahaha..lawak la kak iza ni. Kuat pujuk wpun jawapannye "tak". ><

    ReplyDelete
  2. bab2 dinner ni susah nak cari baju ikut tema kan.. nak2 time tu semua gojes2,hehe jijah xpernah pegi dinner..ngee

    ReplyDelete
  3. Ana : Haha..haruslah Ana, kang tak dapat persetujuan susah.haha.

    ReplyDelete
  4. Jijah : Hehe..kita ni bantai je baju apa. Tak ikut tema sangat pon.heee..

    ReplyDelete
  5. Masa untuk jadi cantik dari biasa sikit :p

    ReplyDelete
  6. Invisible Me : Hehe..sikit jer pun.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...