Para Pengikut..

Saturday 1 January 2011

Di ambang 2011.

Whoaaa. Tibe-tibe rasa tajuk entri macam filem terbaik Anugerah Skrin. Cittpoodah!

***
Kejadian yang berlaku semalam. Tapi kerana fenat sangat malam tadi ketiduran dengan laptop terbukak sempat tulis tajuk jer. Pastu terus krohhhhh.

***
Sebenarnya semalam seperti dijanjikan saya dan en.beliau berpergian ke Mesra Mall. Konon nak shopping la. Pastu sebab masing-masing teringin nak makan nasi kukus odw ke Mesra Mall itu, jadi kental la mahu pergi walaupun hujan lebat.

Sampai kat Merchang nasib baik jalan dah boleh lalu. Sebab masa en.beliau datang jalan tu ditutup kerana banjir. Bila nampak lori-lori Petronas itu menandakan kami hampir sampai. Yeaaa.

Hadiah memujuk.
Saya : "Nie bukan hadiah besday saya bulan depan kan?"
En.beliau : "Anggapla saya bagi awal. Kira hadiah besday la jugak tu"
Saya : "Waaaaaaaaaaaa"
Terima kasih awak. Baru merajuk seminggu. Lepas nie nak try merajuk sebulan pulak. Theee.

Mari menggeledah.
Hape ingat pompuan jer ada beg makeup?

Dah sampai Mesra Mall. Seronok-seronok!
Tapi takde la sales gilak pun. Tak menarik sangat pun. Sampai takde satu pun perkara yang membuatkan saya teruja mahu beli.
Sebenarnya en.beliau dah usha baju untuk dibeli minggu lepas. Tu yang kaler hijau bawah tu untuk saya.


Lebih jelas lagi. Lengan panjang untuk saya dan pendek untuk en.beliau. Maceh. Ni bertambah sayam nie. Theee..


Memang pompuan suka kot ambil gambar enterprem dalam fitting room nie. Sebelum testing baju sempat lagi kau. Apesal tangan macam cacat je?


Dah habis shopping mari puaskan selera orang mengidam. Our ferevet NASI KUKUS. Dah licin pinggan tiba-tiba rasa mahu tambah. Malu sikit hoi. Ok.


Dah kenyang ayuh kita pulang. Singgah Dungun lepaskan rindu pada ma (mak en.beliau) juga mak (nenek en.beliau.

P/S : Maceh en.beliau luangkan masa di hari penghujung tahun. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...