Para Pengikut..

Monday 24 January 2011

Pengsan lagi akhibat Jamuan Hari Jadi Mengejutkan.

Peristiwa yang berlaku 19 Januari 2011 yang lalu.

Terima kasih kalian. Suka yer buat saya terkejut, terkedu dan speechless dengan kelakuan kalian. Tak tahu la nak buat ucapan apa sini. Yang pastinya kalian memang benar-benar superb. Maceh. Maceh dan maceh.


Apasal tak bagitahu awal-awal. Tengok kan saya dan bawak wallet untuk keluar lunch. Nasib baik saya tak keluar lunch jauh-jauh taw.

Habis tudung putih disembur ntah apa itu. Nasib baik takde bawak tepung. Hee.

Kek coklat sedap bangat. Eh, Apesal tang umur tu hitam semacam je?

Trimas jugak hadiahkan saya macam-macam. Dan kebanyakan kaler hijau kecintaan. Errr, assignment saya jangan lupa hantar. Heee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...