Para Pengikut..

Saturday 16 April 2011

Penceramah motivasi tak terlatih!

Salam..

Saya tahu saya tak layak. Saya agak dorang tersalah pilih untuk jadi penceramah motivasi. Diri saya sendiri tak termotivasi. Macam mana nak motivasikan orang lain???..Thee...

Tapi terima kasih jugak menjemput saya. Maaf kalau ada kesalahan sewaktu bermotivasi versi membebel. Saya suka bercakap. Saya suka buat orang ketawa. Tapi saya memang tak layak untuk beratur panjang audition Raja Lawak. Juga mungkin tak layak mengikut jejak Dr. Fadzilah Kamsah..=)

Owhhh.. mentang-mentang saya dah kurang makan buah terus korang hadiahkan buah yer. Terima kaseh.=)



2 comments:

  1. penceramah motivasi apekah jaja?? wah.. pasnie leh r bagi motivasi kat adikmu yg laro ini... lalalala

    ReplyDelete
  2. HH : ada kwn invite sy utk program skool dia..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...