Para Pengikut..

Sunday 22 January 2012

19 Januari

Salam uolss.

Rasa macam lama gileww tak update entri. Bajet ada orang kesah kan. Haha.

Alhamdulillah. Tahun ni meningkat usia lagi. Terima kasih Tuhan panjangkan umur saya lagi.
Dapat meneruskan hidup dengan orang yang saya sayang.
Diberi kesihatan untuk mencari rezeki.
Dikurniakan akal untuk terus berbakti pada anak bangsa (ceewah. Tak bleh blah)
Dikurniakan kesabaran untuk menempuh ujianMu.
Dikurniakan ketabahan dan kecekalan. Walaupun kadangkala menangis. Sob.
Terima kasih Tuhan.

Semoga dengan usia yang bertambah ini akan bertambah lagi orang yang sayang saya, yang mendoakan saya, yang menyayangi saya. Amin. Amin. Amin.




Ramai kawan-kawan wish 'Selamat Naik Pelamin'. Haha.
Ramai jugak yang doakan kebahagiaan saya.
Amin.


2 comments:

  1. heppy besdayy!!! aku lupe r... ni hari last paper aku.. hurm...

    ReplyDelete
  2. hh : maceh darlingku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...