Para Pengikut..

Klik Me =)

Monday, 2 January 2012

Coklat tu menggemukkan ke?

Salam uolls.

Sesungguhnya cokelat sangat sedap rite. Saya pon suka cokelat. Makan cokelat ni rasa aman tenteram jer. Takde dah rasa gundah. Macam duk alam kayangan je (begitu hebat metafora). Adakah saya sorang yang berperasaan macam tu? Saya kalau time serabut mesti beli cokelat. Tambah-tambah dalam kereta tengah drive. Sebab makan coklat tu akan rasa hepi jer. Takde la marah-marah sangat. Kalau ada kereta suka hati masuk tak bagi signal mesti cakap sopan-sopan 'Signal rosak eh bang'. Haha. Saiko.

Suka jugak bagi orang hadiah coklat. Harap-harap dia jugak akan hepi macam saya.


Lagi suka kalau dapat hadiah coklat. Weeeeeee.


Nyum nyum. Nak makan coklat dulu. Bye.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...