Para Pengikut..

Klik Me =)

Friday, 13 January 2012

Scrapaperclip Giveaway Anniversary

Salam uolls.

Korang b2b sekalian dah ada Guestbook ke? design sendiri? diy sendiri atau tempah?? Saya baru perasan kewujudan si tangan kreatif yang bikin guestbook yag boleh buat saya pengsan sebab teruja *over mak.

Nak diy sendiri macam ni memang patploh hari tak menjadik la kot. Sangat kemas, sangat kreatif. Owhh. Tak caya jom tengok!



Boleh jugak letak gambar. Tapi tak nak upload yang ada gambar tu sebab jeles. Haha.
Okey. Banyak lagi artwork beliau yang maha santek.

Giveaway ni akan dapat something spesel (kalo bertuah la kan. Harap2 saya bertuah)


Tarikh tutup 19 Januari 2012 ( Yes u rite.On my birthday =)

Okey. Jom sama2 join giveaway neh. Mana tau ada rezeki kita kan. Just klik :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...