Para Pengikut..

Thursday, 10 January 2013

Sambutan Hari Kejadian.

Salam uollsss..

Hari tu dapat jemputan jamuan besday dari member en.beliau. Besday wife member dia. So, pergi la. Mula-mula keluar tu pergi makan dulu. Budjet kat jamuan tu ada makanan ringan-ringan jer..Sekali siap ada bakar sate lagi. Oh!Sangat la heaven bagi en.hantu sate..

Sampai je umah tuan rumah tak sempat menyempat terus g terjah tempat bakar sate. Suka makan sate, so harusla suka bakar sate kan. Hiks..


Ewah, ewah...eh, jom kita bukak gerai bakar sate nak. Hehe..

Sampai je, tuan rumah bagi number cabutan bertuah. Banyak jugak hadiah kecik comel tersedia. Bertuah ke tak ni ha??



Budak-budak. Apalah nasib jumpa budak-budak yang addict sangat dengan camera. Habis mau di snapnya.

Ebi and Amna =)

Tetamu ke 30 dan 31.

Dup dap tunggu hadiah cabutan bertuah.

Kemudian acara tiup belon untuk kanak-kanak perempuan. Belon paling besar dapat hadiah.

Kanak-kanak laki pulak. Semangat hokeh sorang-sorang..


lelaki dewasa pulak. eh, sebelum tu ada jugak tuan rumah announce perempuan dewasa untuk tiup belon..tiba-tiba semua perempuan dewasa tak ngaku status dewasa. Malu kot tiup belon. Dah lama tak tiup belon..


En.beliau pun nak tiup belon jugakk..Ramai penyokong cilik nampaknya...

Masa ni tengok dah risau dah. Ni 2-3 saat konpem pecah belon neh..

Yeayyy!!Padan muka. Sape suh semangat sangat tiup sampai pecah belon.

Disqualified..Haha.



Dapat jugak hadiah cabutan bertuah. Cawan kecik yang comel.

^________^


Terima kasih tuan rumah atas undangan-nya. Syukur dikelilingi sahabat-sahabat yang baik budi. =)


No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...