Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 9 December 2014

Anak buah nak tukar suara dahhh.

Salam uollss..
 
 
Jumaat lepas hantar anak buah pegi berkhatan. Buat ramai-ramai kat Stadiun Negeri Terengganu anjuran Kerajaan Negeri Terengganu. Ada dua orang anak buah khatan sekaligus. Dalam kereta odw ke stadium diorang tanya la my asben sakit tak khatan nie. Asben cakap tak sakit pon. Macam semut gigit jer. Cehh..Yeker?ke awak nangis masa khatan dulu??ekeke..Cuma asben cakap kejap je lepas khatan nanti terus peti suara bertukar. Hehe.
 
Sampai je tengok bomba nak mandikan budak-budak ni. Terus suruh anak buah cepat-cepat join diorang. Suka sangat budak-budak neh.
 


 
Pastu tukar baju. Tu masing-masing dah berdebar-debar dah tuh.

 
Tapi pak sedara ni cakap tak sakit pon, macam kena gigit semut jer. Malu lah kalau nangis. Heee..Nasib baik anak buah ai kuat semangat belaka. Hehehe.

 

4 comments:

  1. lah camtu je ha cerita dia? ingatkan gempak sangat . leulz. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hh, macam tu je la.macam mana lagi.haha.

      Delete
  2. alhamdullillah dia macho ekeke

    ReplyDelete
  3. cik iman, hehe tula..macho jugak la pasal tak nangis pon.katanya tak sakit pon.hehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...