Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 20 May 2015

Settle satu hal.

Salam uollss.

Hehe. Semua menda nak catat kat cini. Sebagai kenangan dan ingatan di masa depan kononnya.

Tadi lepas isyak pegi rumah tuan rumah a.k.a my kazen. Bincang hal rumah. Mintak izin nak masukkan barang-barang awal sikit. So ada lagi sikit-sikit yang sepupu nak baiki tu macam nak pasang kipas kat stor n baiki sinki tersumbat bleh je time kita dah masuk nanti.

Sekarang tengah cat balik dalam rumah. Lagi 2,3 hari siap la abang cakap. Abang je pun yang catnya. Jumaat ni asben balik bleh angkut semua perabot. Yang kecik-kecik mintak tolong adik n anak buah angkut ngan kereta. Malam esok nak tak nak kena pegi mop rumah. Malam je la free kan. Siang saya keje, adik ngan anak buah sekolah pulak.

Tadi jumpa sepupu terus settlekan depo semua. Tanak pening kepala da fikir. Pening bab nak kemas rumah je la. Tak leh buat keje berat-berat, tapi kena settlekan jugak awal-awal. Nanti nak puasa lagi la penat kan.

So akhir bulan ni mak mertua,adik-adik ipar datang blehlah rasmi tido rumah sewa baru. Wehuuu.

Semoga Allah permudahkan. Aamiin..

4 comments:

  1. mesti deco cantik2 ni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eka..hehe..xleh la deco cantik-cantik sangat.bukan rumah sendiri pon.heeeeeee...

      Delete
  2. beli la deco dekat lazada.. cantik2.. beli kerusi rotan besar tuu waha.. nati cop bilik ke saya sutir deh gahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik ke. Nanti sy survey.hehe.ofcos blk stor tsedia utk awk.dun worry.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...