Para Pengikut..

Klik Me =)

Sunday, 30 October 2011

Apa yang ada dalam folder webcam anda?

Salam uolls.

Siapa yang lappy ada webcam tu mesti korang selalu photogedik depan lappy kan. Biasa la. Time sedang bosan, time stress boleh la berphotogedik depan webcam. Boleh hepi-hepi sket. Tapi saya benci jugak webcam. Sebab ia buat muka saya jadik bulat. Ok. Tipu. Sebenarnya memang BOOOLAT.

Haha. Kadang-kadang kualiti gambar kat webcam menjadikan muka langsung takde cela.
Terima kasih webcam.

Haha. Ada efek macam-macam. Suka-suka. Ni efek bengang.

Ni nak menangis pun ada. Nak ketawa pun ada.

Ni senyum palsu.


Tengah-tengah ambik gambo feeling cute ada pulak burung melintas depan mata.
Tak boleh jadi. kena tangkap neh. Jari dah siap sedia...

Zupppp! Alamak, laju plak dia terbang.

Ok. Dah habis drama. Mari pilih border yang santek.

Maaf. Terover lighting pulak. Border cantik. Nanti jangan lupa ambik masa majlis kawen. Hehe.
Haha. Bangga sangat kau dapat gelas hijau kan.

Hurmm. Thinking.

Eh. Sebenarnya nak toleh kanan tengok burung terbang. Salah toleh plak.
Yer. Ini baru betul. tapi mata dah juling dah.
Peewit. Border ini pun santek.

Ok. Puas dah merapu-rapu.  Nak tutup laptop dah.
=)



4 comments:

  1. hahahaha adoiii kakjah... -___-

    ReplyDelete
  2. Eyda : haha.sila merapu2 macam saya.

    ReplyDelete
  3. dh lame tggu n3 awk. akirnye ada jugak.hehehe..dlm foleder webcam sy x de gmbo sbb kamera kt lappy ni x dop softwarenye..huaaaaaaaa~ *sdey x leh camwhore*

    ReplyDelete
  4. cik dida : wah.i ada peminat misteri.haha.alala.awk cek folder images henpon deh.heeee.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...