Para Pengikut..

Klik Me =)

Thursday, 20 October 2011

Contest DANIEL ADIE : SISPA

Lama dah HH tag untuk join contest neh. Anjuran Daniel Adie. Hari ni baru berkesempatan mengepost. Eh. jap. korang kenal tak Daniel Adie
Inilah beliau.


 Contest ni senang je. Korang cuma perlu beraksi depan camera dengan senyum palsu dan senyum ikhlas. Senang kan. Takpun godek-godek jer peti gambar yang ada. Hadiahnya very da best. Tak caya terjah blog DANIEL ADIE.

 Inilah gambar yang saya pertaruhkan.
Mari kita cari perbezaan kedua-dua senyum ini.
Hee.


Lepas tu kena reka slogan.
'Terkadang, senyuman palsu terukir apabila perasaan bosan melanda lantas camera cabuk diambil terus beraksi tanpa dilihat manusia lain.Winkwink.

Contest ini akan tamat pada 30 Oktober 2011.

Jadi saya mahu tag 2 orang blogger ini.




10 comments:

  1. tenks tag acu,tp mengapakah si cincai tu pon ade jugakk?? huh...semoga awk berjye ea menang contens nie..:)

    ReplyDelete
  2. Palsu gilerr!!!!

    Gudluck !!

    ReplyDelete
  3. Dear Izafiza..

    Thanx so much sebab join contest Adie..

    Appreciate it..

    All the best ya..

    ReplyDelete
  4. teyha :hee..gud luck jugak teyha.=)

    ReplyDelete
  5. HH : haha.kan.palesu okeh.

    ReplyDelete
  6. Adie : thanx a lot.=)

    ReplyDelete
  7. bw here . gudluck yee .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...