Para Pengikut..

Klik Me =)

Monday, 17 October 2011

Bila tunang dah minat Cik Mawar yang suara sedap itu.

Cantik sangat ke Mawar?
Seksi sangat ke dia?
Tahu la suara sedap
Sampai awak tergila-gilakan dia.
Sob!


Kelakar bila en.beliau yang brutal dan gangster suka lagu neh. Siap repeat-repeat patploh kali. Kalau boleh dalam pendrive tu dia nak ada lagu ni jer satu. Kalau boleh lagi sepanjang perjalanan dalam kereta dia nak dengar lagu ni saja. Sabar jela.


Janganlah pergi Mawar

Tunggulah dulu Mawar

Harummu belum puas ku hidu

Harap kau sabar

Janganlah pergi Mawar

Tunggulah dulu Mawar

Sehingga benar-benar kembang

Mekar dan segar


Ulang Chorus


Bukan niat hatiku

Untuk mengundur diri

Keadaan yang memaksa ku terpaksa pergi

Walau berat di hati untuk ku tempuhi

Ku harap kau mengerti



Mawarku

Masihkah kau ingat dulu

Antara iya dan setuju

Kita menjadi satu

Segala rintangan dugaan

Kita hadapi bersama

Mawar oh mawarku

Harap kau sabar


Ulang Chorus 2X


Air mata mengalir tanpa ku sedari

Sedih dan sebak di dalam hati

Cukup sampai di sini perjuangan terhenti

Ku harap kau mengerti



Sendamu guraumu tawamu

Senyumanmu caramu suaramu gayamu

Tak mungkin akan mudah

Dapat ku lupa begitu saja

Mawar oh mawarku

Harap kau sabar

*

Biarlah aku pergi walau berat di hati

Takkan selamanya mawar akan mekar dan wangi

Relakan aku pergi biarku undur diri

Gugur sekuntum mawar tumbuh yang lain lagi


Ulang *


Kalau ini yang kau pinta

Ini yang kau mahu

Ini kehendakmu

Akan ku turutkan kemahuanmu

Ku doakan kesejahteraan

Cuma hanya itu yang ku mampu


Mawarku masih ku ingat dulu

Sewaktu kita bertemu

Kau dan aku kita bersama

Bersatu hati memburu cita

Dengan tekad dan semangat

Hampir sedekad capai matlamat

Belum lagi tamat


**

Janganlah pergi Mawar

Biarlah aku pergi

Takkan selamanya mawar akan mekar dan wangi

Tunggulah dulu Mawar

Biarku undur diri

Gugur sekuntum mawar tumbuh yang lain lagi


Ulang **


Bukan niat hatiku

Untuk mengundur diri

Keadaan yang memaksa ku terpaksa pergi

Walau berat dihati untuk ku tempuhi

Ku harap kau mengerti





5 comments:

  1. yeah.. aku pun suke doe lagu nim!!!

    ReplyDelete
  2. HH : haha.ko memang suka.ko kan jambu.heee.

    Eyda : Hahaha.

    ReplyDelete
  3. heee nak kawen ajak taw... =)

    ReplyDelete
  4. nani : InsyaAllah akak jemput.kalo dijemput wajib dtg taw.hee.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...