Para Pengikut..

Monday 24 February 2014

Sebenarnya...

Salam uollsss..


Sebenarnya..akhir-akhirnya saya jadi malas sangat nak update belog, kadang-kadang kalau rajin pon saya join GA..sebenarnya bukan malas sangat kot, cuma takde idea dan takde mood. Dan sebenarnya mungkin sebab semangat kita dibawak lari...Waaaaaaa....

Sebenarnya saya sedih sangat lately, sedih sebab kita sunyi. Dan sebenarnya kita dah mula balik hobi menonton korea seperti zaman uni dulu. Sebenarnya ianya bukanlah satu hobi pon, cuma gedik-gedik nak tengok korea bila last minute baru terhegeh-hegeh stay up nak buat esemen dan projeks. Haha.

Sebenarnya sebab sedih dan sunyi saya jadi bosan tak tahu nak masak apa, tak tahu nak makan apa. Kadang-kadang malam saya makan sebiji epal je. Kau mampu????

Tapi sebenarnya saya tetap jugak masak sebab hari-hari bawak bekal kot.

Sebenarnya saya takde idea pon plus sebenarnya tunggu masa nak balik ni gigih la konon nak mengisi masa terluang. Terluang kata kau????

Sebenarnya dalam kepala saya sambil menaip ni saya masih terfikir malam ni nak makan apa. Sebab stok epal dah habis. Stok megi dah habis. Adakah sengaja mereka habis supaya saya merajinkan diri untuk masak nasi malam ni.

Sebenaranya kesian korang yang baca entri merapu bertajuk sebenarnya neh. Kesian jugak kat diri saya sebenarnya sebab takde idea. Kikikiki.


4 comments:

  1. sebenarnya.. ape yang berlaku sebenar-benarnya? banyok betol sebenarnya. sapa saya pon sebenarnya kompius. eh, sebenarnya tak, eh, sebenarnya keliru. eh..... ;D

    ReplyDelete
  2. Asma : Haha. Apa sebenarnya yg awak nak cakap ni. Hikhikhik.

    ReplyDelete
  3. penat tau ai baca entry you ni sampai habis....

    ReplyDelete
  4. kesian kamu..sebenarnya kamu dlm mood rindu kan? eh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...