Para Pengikut..

Thursday 8 May 2014

Fitnah

Salam uolls.

Hari ni aku geram sangat. Geram,marah,stress,sedih pun ada. Tak pasal dah ber-aku kan. Tapi yela. Kalau ber-saya tak nampak sangat aku betul2 marah. Kahkah.

Banyak kali dah dengar dia mengata aku ngan hubby macam2. Tapi aku rileks je. Siap nasihat kat hubby jangan layan, nanti kita pun jadi bodoh macam dia.

Pelik gak apa yang dia benci sangat kitorang sampai nak fitnah macam2 kan. Takpelah. Asal kan kau rasa kau bahagia kat dunia ni takpela. Kat akhirat pun aku doakan kau bahagia jugak lah.

Kesian kat kau, kesian sebab macam takde perkara baik kau nak cakap kan. Uish. Aku pulak terjebak mengata kau kat sini.

Ok. Last but not least, terima kasih banyak2 untuk kau. Kitorang tak pernah menyesal pun kenal kau. Bersyukur ada Tuhan bagi kitorang kuat untuk mendepani orang macam kau.

Buat en.beliau, terima kasih banyak2 selalu ada terutama saat saya sedih. Huhu. Terkejut dia dengar isteri nangis dan2 nak balik malam ni.kehkeh.

2 comments:

  1. sape yg kuang ajo wat ke kak kite gini nie?

    ReplyDelete
  2. HH : hehe.biasala awak,kadang2 kawan2 lama2 jadi lawan.sabor je la.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...